Thursday, March 26, 2009

Peristiwa yang menggembirakan pada hujung minggu

Pada hujung minggu lalu, saya bermain boling dengan keluarga saya. Bermain boling sangat seronok. Saya lebih gembira kerana saya menangi satu daripada tiga permainan. Selepas itu, kami pergi makan sarapan petang di restoran Swenson's kerana hari itu hari lahir adik saya. Selepas itu, kami pergi ke menonton wayang di 'Tampines Mall'. Kami mengangkat kaki ke 'Costa Sands Resort' pada waktu malam untuk melakukan 'BBQ' untuk sarapan malam. Kami akan menduduk dalam chalet itu selama 2 hari 1 malam sahaja. Sedapnya makan makanan selepas menunggu lama dan seronok untuk makan dengan keluarga saya. Kami berketawa dan bercakap banyak. Pada hari kemudian, kami tidak hendak meninggalkan chalet itu tetapi kami terpaksa. Kami pun berjalan ke taman terdekat dan bersantai di bawah sinaran matahari di taman itu. Selepas itu, kami menyewa beberapa basikal dan menunggang basikal di trek yang terdapat berdekatan pantai. Kami makan sarapan tengah hari di sebuah pusat jualan makanan. Kami pulangkan basikal-basikal selepas itu. Kami pun bermain di pantai selepas itu. Saya dengan adik saya menjelajah pantai itu dan menangkap umang-umang yang terdapat di pantai. Kami melepaskan umang-umang itu selepas menangkap mereka. Kami pun membina istana pasir untuk umang-umang itu. Selepas bermain, kami bersalin kepada baju bersih dan menuju ke tempat makan 'Bedok Corner' dan makan makanan seperti makanan laut bakar, sate, ayam bakar dan sebagai-bagai lagi. Selepas hari itu, kami semua sudah terlalu penat untuk buat apa-apa lagi. Saya tidak akan lupa peristiwa yang saya mengalami pada minggu lalu.
Ini sebenarnya tidak berlaku.... :P....

No comments:

Post a Comment